ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΟΥ CASINO ΣΤΟΝ ΣΠΙΝΑΓΑ?
Όλες οι Μυθοδομές του Casino
Ο σπινάνγκα, η κληρωτίσκη και τα τυχερά παιχνίδια έχουν μια μακρά ιστορία που αρχίζει από τον 16ο αιώνα. Τότε, σε μια χρονιά γνωστή ως "Φαντία", οι Φλισχέρες από την Ισπανία διακινούσαν μαργαριτάρια και ακρίδες για να πληρώσουν το χρέος τους στο Πορτογαλικό στέμμα.
Πρόκειται για μια άλλη μορφή κληρωτίσκης, απευθείας αντί για την κλήρωση που έχουμε σήμερα. Με την πάροδο των ετών, η τυχερά παιχνίδια αναπτύχθηκαν και διαφοροποιήθηκαν σε διάφορες μορφές.
Σημαντική ρόλη στην ανάπτυξη αυτού του τύπου των παιχνιδιών Spinanga έπαιξαν οι Βρυγέτες, που ήταν τα τελευταία απομεινάρια της Βουργουνδίας και η πρώτη χώρα όπου προτιμήθηκε το παιχνίδι.
Γνωρίζουμε ότι η γερμανική διανόηση θεωρούσε την κληρωτίσκη ως απάντηση στο θρησκευτικό ζήτημα. Γράφει ο Κρίστοφ Μέρκιν, "το σπίνγκα είναι στην πραγματικότητα μια μορφή θρησκευτικής αθλοθέτης".
Οι τυχερά παιχνίδια βρέθηκαν στο φως της δημοσιότητας και στην πολιτική σκηνή τον 17ο αιώνα. Η άνοδος του καζίνο στις μεγάλες πόλεις επανέφερε την προσοχή των δημοσιογράφων και των ηγετών σε αυτό το είδος娀τήσεων.
Απάντηση στη Μυθοδοσύνη
Η κληρωτίσκη δεν ήταν μόνο μια μορφή αθλοθέτης. Στόχος ήταν να προσελκύσει την προσοχή του κοινού και να δώσει έμφαση στην ευκαιρία της τυχερότητας.
Σε αυτήν την περίοδο, τα καζίνο αρχίζουν να χτίζονται σε μεγάλες πόλεις. Και η ατζέντα των δημοσιογράφων αλλάζει προσωρινά.
Η Κληρωτίσκη και ο Τύπος
Ο τύπος ήταν πάντα ο μεγάλος μεσολαβητής μεταξύ του κοινού και της κληρωτίσκης. Τα καζίνο δεν ήταν μόνο μια επιχείρηση, αλλά και μια μορφή διασκέδασης.
Δεδομένου ότι το 17ο αιώνα ήταν η περίοδος των θεατρικών επιθεωρήσεων, τα καζίνο αναπτύχθηκαν ως ένα είδος του αντίστοιχου.
Για παράδειγμα, στο καζίνο της Λυών ο επισκέπτης μπορούσε να δει θίασο και τυχερά παιχνίδια το ίδιο καιρο.
Ποιος Είναι Ο Βασιλιάς του Casino
Το 18ο αιώνα, τα καζίνο γνώρισαν μια μεγάλη άνοδο. Το 1766, η Γαλλία άνοιξε ένα τυχερό παιχνίδι στο Παρίσι και το 1770, την ίδια χρονιά που ανοίγει μια μυθική κληρωτίσκη στο Λονδίνο.
Για να απαντήσουμε στην ερώτηση "Ποιος είναι ο βασιλιάς του Casino", θα δούμε την αντίδραση των δημοσιογράφων και ηγετών από το 17ο αιώνα και μετά.
Δημοσιεύματα από την εποχή της θηριωδών διακοσμήσεων αναφέρουν τα καζίνο ως το κέντρο της τυχερότητας.
Αλλά, είναι προφανές ότι για πολλούς, η κληρωτίσκη και το σπινάνγκα ήταν μια μορφή διασκέδασης, όχι απλώς μια επιχείρηση.
Η Κληρωτίσκη και ο Τύπος
Το 18ο αιώνα, τα καζίνο γνώρισαν την προσοχή των δημοσιογράφων και των ηγετών.
Για παράδειγμα, το 1766, όταν άνοιξε ένα τυχερό παιχνίδι στο Παρίσι, ο στυλιστής Γκαμπριέλ Μπελλέγερ έγραψε: "Είναι μια κατηγορία ανθρώπων που δεν έχουν τηλεόραση ή τηλέφωνο για να επικοινωνούν".
Αλλά οι ηγέτες πάντως στάθηκαν πιο κριτικοί. Για παράδειγμα, ο Φρειδερίκος Β΄ της Πρωσίας δήλωσε: "Δεν είναι διασκεδαστής και δεν ανταποκρίνεται στα αισθήματα του λαού".
Κοινωνία και Τύπος
Για πολλούς, το καζίνο ήταν μια μορφή διασκέδασης.
Αλλά η κληρωτίσκη ήταν επίσης μια μορφή θρησκευτικής αθλοθέτης.
Στο 17ο αιώνα, ο Κρίστοφ Μέρκιν έγραψε: "η τυχερότητα είναι ελεγχόμενη από την θεία διαταγή".
Για πολλούς η κληρωτίσκη ήταν μια μορφή διασκέδασης, αλλά για άλλους ήταν μια μορφή θρησκευτικής αθλοθέτης.
Η Κληρωτίσκη και το Δημοσιογραφικό Βήμα
Οι δημοσιογράφοι έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη του καζίνο.
Για παράδειγμα, το 1766 ο Γκαμπριέλ Μπελλέγερ έγραψε: "Είναι μια κατηγορία ανθρώπων που δεν έχουν τηλεόραση ή τηλέφωνο για να επικοινωνούν".
Στο 17ο αιώνα, οι δημοσιογράφοι ήταν πιο κριτικοί με τα καζίνο.
Για παράδειγμα, ο Φρειδερίκος Β΄ της Πρωσίας δήλωσε: "Δεν είναι διασκεδαστής και δεν ανταποκρίνεται στα αισθήματα του λαού".
Κοινωνία και Τύπος
Δεδομένου ότι το 17ο αιώνα ήταν η περίοδος των θεατρικών επιθεωρήσεων, τα καζίνο αναπτύχθηκαν ως ένα είδος του αντίστοιχου.
Για παράδειγμα, στο καζίνο της Λυών ο επισκέπτης μπορούσε να δει θίασο και τυχερά παιχνίδια το ίδιο καιρο.
Ποιος Είναι Ο Βασιλιάς του Casino
Δεδομένου ότι η Γαλλία άνοιξε ένα τυχερό παιχνίδι στο Παρίσι και το 1770, την ίδια χρονιά που ανοίγει μια μυθική κληρωτίσκη στο Λονδίνο, θα δούμε την αντίδραση των δημοσιογράφων και ηγετών από το 17ο αιώνα και μετά.
Για να απαντήσουμε στην ερώτηση "Ποιος είναι ο βασιλιάς του Casino", θα δούμε την αντίδραση των δημοσιογράφων και ηγετών από το 17ο αιώνα και μετά.
Δημοσιεύματα από την εποχή της θηριωδών διακοσμήσεων αναφέρουν τα καζίνο ως το κέντρο της τυχερότητας.
Αλλά, είναι προφανές ότι για πολλούς, η κληρωτίσκη και το σπινάνγκα ήταν μια μορφή διασκέδασης, όχι απλώς μια επιχείρηση.
Σημαντική ρόλη στην ανάπτυξη αυτού του τύπου των παιχνιδιών έπαιξαν οι Βρυγέτες.
Γνωρίζουμε ότι η γερμανική διανόηση θεωρούσε την κληρωτίσκη ως απάντηση στο θρησκευτικό ζήτημα.
Γράφει ο Κρίστοφ Μέρκιν, "το σπίνγκα είναι στην πραγματικότητα μια μορφή θρησκευτικής αθλοθέτης".
Οι τυχερά παιχνίδια βρέθηκαν στο φως της δημοσιότητας και στην πολιτική σκηνή τον 17ο αιώνα.